1 Karolinas Kaos: 10 saker ni inte visste om mig(?)

Tuesday, May 27, 2014

10 saker ni inte visste om mig(?)

1. Jag är löjligt rädd för skräckfilm och jag skulle aldrig någonsin titta på en skräckfilm frivilligt, än mindre ensam. När jag blir övertalad att titta sitter jag och håller för öronen och kisar med ögonen. Ljudet är värst, det är ju det man blir skrämd av. Hu!

2. I högstadiet lyssnade jag främst på punk, hårdrock och heavy metal.

3. Jag pussades/kysstes inte med någon förrän jag var 14 år gammal. Inte ens äckel-ryska posten-pussar i lågstadiet.

4. Jag ska bli fadder!

5. Mina innersta aggressioner kommer fram när jag kör bil. Det finns så sjukt mycket idioter i trafiken och jag är inte sen att tuta för att låta dem veta om det.


6. Jag köper hellre en lite "för dyr" present åt någon än lite för billig. Födelsedagar är väldigt viktiga för mig!

7. Jag piercade naveln när jag var 13 år och har fortfarande kvar den för att jag vägrar inse att det är fjortisvarning. Piercade tungan när jag var 14 år och har inte kunnat vissla sen dess.

8. Jag kan svepa en öl på några sekunder. Men det är jättedumt. Gör inte det.

9. Jag är en såndär som kommenterar, skrattar högt och "diskuterar" med folk i tv-serier/filmer.
"Men nej sådär kan du ju int göra."
"GAAH VA PINSAMT ÅNEEEEJ, okej ja kan int ens koll!!"
"Okej ja ska mörd honom."
"Hahahahah CHALLE SÅG DU!!! Vaför skrattar du int?!"
Förutom på bio. På bio håller man käften.

10. När jag var liten var något av det roligaste jag visste att plocka mask och balansera på staket. Gjorde detta med min dåvarande bästis Juho. Dagarna i ända alltså.

 
Jag och Juho på staketet, med maskburken i högsta hugg. 1990something.
Älskar att vi fullständigt sket i vad vi hade på oss och bara var barn på riktigt.

9 comments:

  1. Lol 9:an de gör jagå så alla böri hat en

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja typ, men förstår int folk som INT gör de heller :D

      Delete
  2. Hahha vi är så sjukligt lika!! =) Asså jag har ju inte någon percing i varken tunga eller navel men haha Löjligt rädd för skräckisar och håller fullständigt med dig om att i bilen går det fan int att sitta tyst! Satans va arg man kan bli på idioterna.. är ioförsig inte en awesome ölsvepare... Maskar var något som jag gillade att plocka oh far mi blev väll la glad för han fick något att fiske med. Till sist, Man kan juh inte bara sitta och titta på tv /serie mm utan att säg nåt? Måste juh skratta och leva sig in i skiten juh annars är det ju inge kul ^^ Hoppas du har det bra =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja tänka sig! Allt är bra tack, och detsamma :)

      Delete
  3. Jag tycker presenter är såå viktiga! Det är så kiva att få presenter som någon satsat på! Och så är det också roligt att ge presenter :)

    ReplyDelete
  4. Haha, vilken rolig info. Själv är jag den där som nästan alltid håller samma min hur rolig än en film är. Emmi brukar som liten alltid kolla på mig och undra varför jag inte gillar filmen när jag bara ser sur ut, jag skrattar inombords istället :D Tråkigt I know, men jag har blivit bättre ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det låter precis som jag och Challe det där! Tittar jag på en film ensam sitter jag givetvis inte och babblar för mig själv haha. Men skrattar gör jag nog, även om jag är ensam. Lite märkligt tycker vissa! Alla är vi olika ;)

      Delete
  5. Hey, här är en till som vägrar skräckfilm och tycker att alla andra är idioter i trafiken. Dessutom älskar jag fart och kör alltid minst 10 km/h för hårt, på alla hastigheter.. oops.

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!