1 Karolinas Kaos: En favoritlåt

Tuesday, August 12, 2014

En favoritlåt

Tidsinställt inlägg.

Eftersom vi är i Turkiet tänkte jag dela med mig av mitt intresse för turkisk musik. Jag har älskat den här typen av musik sedan jag var liten, jag minns hur besatt jag var av Tarkans låt Kiss Kiss när den kom ut, jag var väl 6 år då. Ännu idag sprätter det lite i benen på mig när jag hör den haha. Can Bonomo, som jag skrev om i fredags uppträdde som sagt med låten Love Me Back i ESC 2012 och sedan dess har jag lyssnat på hans/deras musik sporadiskt och har hittat några favoriter - fastän jag inte förstår ett ord av texten.

Can Bonomo - Şaşkın

Folk brukar fråga mig om jag skojar. Nej, det gör jag inte. Hör ni hur UNDERBAR den här är?!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!