1 Karolinas Kaos: Hemmagjord prinsesstårta a la pojkvännen

Tuesday, October 14, 2014

Hemmagjord prinsesstårta a la pojkvännen

C ville att vi skulle baka en egen prinsesstårta idag. Inte en chans, sa jag, det måste man ha lite mer erfarenhet för att göra. Han insisterade, så till slut gick jag med på att komma med och handla ingredienser om han gör exakt hela tårtan på egen hand. Jag var helt övertygad om att det skulle misslyckas, men alltså, tji fick jag! Jag satt på röven och övervakade och gjorde absolut ingenting. 



Inte hade jag någonsin kunnat fantisera om att få en hemmagjord prinsesstårta till födelsedagen (eller några dagar på förhand). Kul att se nya sidor hos den man bor med: envis som en åsna - och tydligen en skicklig bagare också ;)

10 comments:

  1. Men shit vad bra jobbat! Vilken talangfull sambo du har! Hoppas den smakade lika gott som den ser god ut =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jag är lite impad faktiskt ;) den var suuupergod!

      Delete
  2. wooow, duktigt altså! :D som (halft)bagare vet jag ju att det inte är så enkelt inte! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nej men precis, jag trodde nog att det skulle dyka upp mer motgångar för honom än det gjorde ;)

      Delete
  3. Verkligen imponerande! :D Den ser jättegod ut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ibland överraskar de där gubbarna :D

      Delete
  4. Bra jobbat!! :D men nu blev jag sugen! Skicka lite hit till mig?
    Prinsesstårta är det bästa som finns.

    http://prinsessavanessa.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jag skickar lite telepatisk prinsesstårta åt dig! :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!