1 Karolinas Kaos: Tulpaner och en flaska vin

Sunday, January 11, 2015

Tulpaner och en flaska vin

Igår hämtade Challe mig från jobbet och hade med sig en bukett tulpaner och en flaska vin. Ibland lyckas han allt! Dessvärre blev vi så mätta av tacos, chips och Coca-Cola att vi inte orkade dricka något vin haha, men risken att det gamlas är ju inte så stor.

Det verkar som att alla bloggare har tagit in tulpaner till sina hem just den här helgen, så även jag alltså.

Ikväll ska vi titta på fotboll här hos oss, det är Manchester United som möter Southampton, och fram tills dess ska jag bara läsa en bok eller spela lite CTR igen hehe. Är inne i en riktig Playstation-period nu, det är så härliga minnen som väcks till liv!

Nån annan som älskar Crash Bandicoot-spelen?

1 comment:

  1. Nejmen gud! Spelade massa CTR på Playstation 1 som liten unge, å nu fick jag sån lust att spela det igen :D

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!