1 Karolinas Kaos: Plättfrukost på en torsdag

Thursday, April 23, 2015

Plättfrukost på en torsdag

I morse vaknade jag av att Challe höll på att stöka med något i köket och det lät som att han vispade något. Jag försökte riktigt tänka efter vad det var han höll på med, men blev till sist tvungen att gå och titta. Där stod han, som den bästa av pojkvänner, och fixade plättfrukost. 

Sämre start på dagen kan man ju få!

Vid 14:30 hade jag en lektion matematik, sen gick jag raka vägen till gymmet med Malin. Bodyattack stod på schemat och jag var riktigt peppad. Dessvärre kändes det verkligen att jag inte hade gått på ett pass sedan jag var sjuk - höll alltså bokstavligt talat på att svimma där ett tag. Men nåja, bättre lycka nästa gång Karro. 

Ingredienser till dagens projekt.

På vägen hem från gymmet var jag tvungen att gå via två olika affärer för att få tag på ovanstående ingredienser. Folk hade verkligen länsat hyllorna på dessa, men jag fick vad jag behövde till sist. Ni kan säkert gissa vad det är vi ska laga här ikväll? Det är ju bara en vecka kvar till valborg nu, så det är förstås mjöden som ska röras ihop!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!