1 Karolinas Kaos: Bloggstatistik

Wednesday, May 27, 2015

Bloggstatistik

Carro hade lagt upp en lista där hon visade statistik på var hennes läsare befinner sig. Eftersom jag själv också använt mig av Google Analytics en längre tid ville jag också kolla upp mina läsare. Jag blev faktiskt förvånad över att så många i Helsingfors läser min blogg, och att jag har fler läsare i Stockholm än Åbo känns också rätt knasigt. Visserligen vet jag inte om det går att lita på den här statistiken till 100 %, men något av det måste väl vara rätt åtminstone. Enligt Google Analytics statistik befinner ni er i följande städer:


Var befinner du dig när du läser detta?

3 comments:

  1. I jeppis! Jag använder mig också av google analytics men tvivlar på om den alltid visar rätt för jag har lite svårt att tro att jag skulle ha läsare i Kina, Irland, Israel och USA. Men man vet ju aldrig! Och om jag har förstått det rätt kan man ändra var ens IP-adress visar att man är och att det oftast skulle välja Helsingfors för att det är en större stad. Rätta mig om jag har fel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja man kanske måste ta det med en nypa salt faktiskt :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!