1 Karolinas Kaos: Blue Lagoon, Comino Island

Thursday, May 28, 2015

Blue Lagoon, Comino Island


I det här inlägget ska jag visa er några bilder från vår dag vid stranden Blue Lagoon på paradisön Comino. Vi tog bilen till hamnen Cirkewwa och därifrån en färja över till ön. Vi hade lite otur med vädret, det blåste en del och var lite mulet, men jag är ändå glad att vi åkte. Har aldrig sett så klart vatten i hela mitt liv! Där stannade vi i några timmar, solade och tog det lugnt, tills vi åkte tillbaka hemåt igen. Jag låter bilderna tala för sig själva!







På vägen hem stannade vi vid Popeye Village och Mdina - mer om det i nästa inlägg!

6 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!