1 Karolinas Kaos: De bästa sakerna i min vardag just nu

Wednesday, May 27, 2015

De bästa sakerna i min vardag just nu

Mikado-Daim. Kexpinnar doppade i Daim-choklad. Kan det bli bättre än så här? Jag köpte dem i Malta för jag tyckte att de såg roliga ut. Idag smakade jag på dem och alltså... Det här är definitivt något av det godaste jag ätit i godisväg på länge. 

"Jag ska bara ta en till..."

Den nya emoji-uppdateringen. Haha, som jag har väntat på denna! Jag tycker fortfarande att det fattas en del emojis, men den uppdaterade versionen är åtminstone bättre än den gamla. Himla pk är den också, med olika hudfärgsalternativ och en massa olika regnbågsfamiljer. Fint så!

Och Finland är med!

Lockar utan värme. Okej, det blir kanske inte världens finaste lockar, men det ger naturliga lockar som ser ut som hår man får av saltvatten. Dessutom sparar det håret enormt och håller det renare längre. Igår lät jag håret självtorka en stund efter duschen och när det ännu var lite fuktigt tvinnade jag och snurrade håret till två fula knutar och sov så. Sen såg det ut så här när jag vaknade!

Krull!

Blommigt. Allt jag köper just nu är blommigt... Sjalar, skor, väskor, toppar... Stod och tittade på ett par byxor i Malta också haha, men har inte gått riktigt så långt ännu. Blommiga mönster i somriga färger är det finaste jag vet just nu.

Nej, jag brukar inte ha på dem samtidigt trots allt...


Den här låten. Bland andra. Jag satt och plockade ihop en sommarlista på Spotify igår och upptäckte en massa nya härliga sommarlåtar. Hela listan hittar ni här, den kommer att fyllas på under hela sommaren!

Det draaar...

4 comments:

  1. Haha, låten är sambons favorit också. Han äälskar serien och ser den om och om igen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vad roligt! Men vadå för serie? :D Jag råkade bara hitta den här låten helt slumpmässigt på Spotify.

      Delete
    2. https://www.youtube.com/watch?v=LlQC6xB8hRk :)

      Delete
    3. Hahah oj hur har jag missat detta?! Tack för tipset :'D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!