1 Karolinas Kaos: Ett snabbt hej

Friday, May 8, 2015

Ett snabbt hej

Det är mycket nu! Jag har suttit klistrad vid mina skolarbeten hela dagen och det ser ut som att morgondagen kommer att se likadan ut. På söndag ska jag förhoppningsvis hinna hem till Jakobstad för att fira morsdag, så därför borde jag inte alls blogga nu utan skriva på de sista inlämningsarbetena. Nå, jag ville bara säga hej och önska er en trevlig fredag!

Lite nackstretching är alltid bra.

Ikväll kommer ett till morsdagsinspo-kollage upp och imorgon ska jag visa upp vad jag har fyndat för plagg inför resan. Jag är nöjd med mina inköp! Men nu ska jag stänga ner allt vad sociala medier heter och jobba flitigt i några timmar. Morjens!

Min frukost, vem bryr sig

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!