1 Karolinas Kaos: Kämpar på

Saturday, May 9, 2015

Kämpar på

Imorgon på förmiddagen startar jag tillsammans med Johi från Vasa till Jakobstad och så kommer jag att stanna där hela dagen och på kvällen ta buss tillbaka till Vasa. Det blir alltså en riktig snabbvisit för att fira mamma och mommo och så ska jag passa på att packa med mig lite saker som ska med på resan också. 

En bild från förra lördagen. Av 459 bilder fastnade vi på en ;)

Idag har både jag och Challe hållit på med skolarbeten så gott som hela dagen, med lite paus för träning, mat samt ishockey & fotboll på tv. Nu ska jag sätta mig i min arbetshörna igen för att kanske lite senare hinna se någon tv-serie före det blir läggdags. Håhhå, vill verkligen bli klar med alla uppgifter före resan, så det är bara att kämpa vidare. Vi hörs!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!