1 Karolinas Kaos: Malta-resan närmar sig...

Tuesday, May 5, 2015

Malta-resan närmar sig...

Jag har en hel del grejer att göra i skolan nu, det känns verkligen att sommarlovet närmar sig och att alla deadlines börjar hopa sig. Det är som vanligt bara att försöka hålla lugnet och beta av en sak i taget. Imorgon är jag ledig, så då ska jag jobba bort så mycket som möjligt. Det känns ändå som att jag är bra på gång och jag tror att jag kommer att bli klar med allt i tid!

Mitt kreativa kaos-hörn just nu.

Lagade lax, potatis/morotsmos och en kall sås idag. Jättegott och jätteenkelt! 

Jag har inte riktigt fattat det ännu, men det är alltså en dryg vecka tills jag åker iväg till Malta och det känns helt overkligt. Jag har helt glömt att ta med min bikini och resväska från Jakobstad, så jag borde antingen åka där via och hämta allt - eller gå och köpa nytt. Snark. Mitt pass är åtminstone fortfarande giltigt, alla tåg-, buss och flygbiljetter är köpta och lönen + studiestödet har precis trillat in på kontot, så nog ska väl det här ordna sig också!


Jag tror att jag ska börja knåpa ihop lite tidsinställda inlägg nu också, för jag tänker nog inte blogga alls under resan. När jag är på resa vill jag bara njuta och inte vara online 24/7. Så gjorde jag ju när vi var i Turkiet förra sommaren också, tio rubriker på sju dagar, alla de inläggen finns här. Det funkade riktigt bra tyckte jag, så jag tänkte köra på samma system den här gången också. Men det kan vara lite svårt att hitta på fyndiga rubriker, så ni får gärna hjälpa mig på traven!

8 comments:

  1. "Saker ni inte visste om mig" är alltid kul! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ska försöka hitta på några till, finns ju nog en del! ;) tack för tipset.

      Delete
  2. "En person jag ser upp till", "Det tråkigaste jag vet", " Min favoritoutfit just nu", "Skavanker vi alla har men inte vågar tala om".

    ReplyDelete
  3. Varför du älskar din pojkvän !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jaa såklart ska han få ett eget inlägg också <3

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!