1 Karolinas Kaos: På finsk mark igen

Thursday, May 21, 2015

På finsk mark igen

Hej allihopa! Förra dygnet sov jag sammanlagt kanske 2h, gissa om jag var trött? Men nu är jag tillbaka i Vasa och har sovit ut riktigt ordentligt. Skönt kan jag lova! Jag har inte riktigt återhämtat mig ännu, så jag kommer att bara slappa hela dagen idag. Ska så småningom börja titta igenom alla hundratals bilder jag fotat under resan och ska förstås sammanställa dem i några inlägg för er.

Malta-inlägg coming soon!

Nu ska jag och Challe gå in till stan en sväng och kanske luncha på stan eller nåt, skönt med en ledig dag! Imorgon och på söndag blir det jobb igen och sen väntar några veckors ledighet. Underbart. Ha en skön dag!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!