1 Karolinas Kaos: Summer details

Saturday, May 9, 2015

Summer details

Häromdagen gick jag in till stan på jakt efter 1. en bikiniövredel, 2. ett par high waist jeansshorts och 3. "någon lite kortare finare topp som jag kan ha tillsamans med högmidjade shorts, byxor och kanske kjolar". Och jag hade verkligen flyt, för jag lyckades hitta allt det jag sökte. 

Jag har velat ha ett par högmidjade jeansshorts en längre tid nu och nu hittade jag äntligen det perfekta paret. 

Jag köpte ett par såna här ballerinas förra sommaren, och samtidigt köpte också min syrra ett likadant par, men till min stora lycka hade hon inte använt sina alls och gav dem därför till mig nu när hon var hemma. De var mina absoluta favoriter förra sommaren och nu har jag alltså ett helt nytt oanvänt exemplar i garderoben! 

När jag fick syn på den här fina toppen kunde jag inte låta bli att köpa den. Tror att den kommer att bli så fin tillsammans med shortsen och skorna på bilden ovan!

Så nu är jag redo för att åka till Malta! Vi tänker oss att det blir en del shopping där ändå, så man behöver inte fylla på garderoben för mycket före resan. Imorgon far jag hem på snabbvisit till Jakobstad och kommer att ta med en resväska därifrån. Jag behövde alltså inte köpa en ny ändå, trots att jag var nära att göra det då jag fick syn på en sjukt snygg rosa inne på Classes... Nåja, nu ska jag återgå till mina skolarbeten, vad skulle jag annars göra en lördag liksom?

6 comments:

  1. Trevlig resa! Malta är underbart, jag har bara varit där en gång, och då var jag på konferens så jag hann inte se mig omkring så mycket men jag far gärna dit igen. Den vita toppen är jättetjusig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Okej, jamen det låter ju lovande åtminstone. Jag har annars inte hört så mycket om Malta då jag inte känner så många som varit dit, så det ska bli riktigt spännande :D och tack igen, jag är också stormförtjust i den!

      Delete
  2. Supersnygga skor!! Ha en riktit trevli resa & njuut <3

    ReplyDelete
  3. Var hitta du didär shortsen? :)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!