1 Karolinas Kaos: Throwback Thursday: Ayia Napa 2011

Thursday, May 14, 2015

Throwback Thursday: Ayia Napa 2011

När det här inlägget dyker upp är vi framme i Malta och Sliema och ska snart möta upp Sofia. Sofia är som sagt tjejen som jag och Kajsa träffade på barskolan sommaren 2011 och efter att i fyra år ha sagt "Vi måste ses snart" har vi nu äntligen tagit tag i det. Så vad passar nu bättre idag än en Throwback Thursday med bilder från sommaren då vi träffade denna pingla? Ladies and gentlemen, I give you: Ayia Napa 2011!

Största delen av bartendergruppen på förfest.

Hela gruppen!


Sofia och Kajsa vid hotellpoolen

Vid Nissi Beach

Någon kväll... På någon klubb...

Sofia till vänster och krapulans ansikte till höger. 

Sommarplågan 2011.

På vår balkong, representing Finland!

Det finns säkert tusen bilder från våra tre veckor på Cypern, men här var nu en del åtminstone. Väldigt blandade känslor när jag tänker tillbaka på det, men mestadels roligt hade vi förstås. Nu ska jag fota allt vad jag orkar i Malta så ska jag dela med mig av det när jag kommer hem!

4 comments:

  1. Vad roligt med ett sånt här inlägg. Får mig att längta tillbaka till vår semesterresa till Ayia Napa för några år sen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kul att det gillas :) Ayia Napa är ett härligt ställe faktiskt, finns något för alla där!

      Delete
  2. Jag var också till Ayia Napa 2011, med tjejgänget på ABI-resa. Vilka minnen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa kan bara tänka mig :D var säkert awesome! Vi var till Kos 2010 med tjejgänget på ABi-resa, också helt fantastiskt.

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!