1 Karolinas Kaos: En kväll vid Fäboda

Wednesday, June 17, 2015

En kväll vid Fäboda

Sommarvärmen skiner med sin frånvaro, precis som förra året den här tiden. Jag hoppas ändå att det på något mirakulöst sätt ska bli varmare till midsommar, tills i övermorgon med andra ord, men det ser dåligt ut enligt prognoserna. Nå, vi håller tummarna!

Var ut till Fäboda med mamma igår kväll, vackert ställe det där. De hade gjort om lite vid kaffestugan sen jag var där senast och den hade faktiskt fått sig ett lyft. Supermysig inredning med behagliga färger och en härlig sommarstugekänsla. Värt flera besök minsann.





För övrigt har jag börjat jobba igen, är idag inne på tredje jobbdagen och måste säga att jag stormtrivs som vanligt. Himla skönt att få in lite rutiner igen. Idag har jag lyssnat på den exklusiva podden som handlar om det senaste Game of Thrones-avsnittet: samtalsterapi för Game of Thrones-fans. I podden får vi höra Ted Forsström, My Tengström och Anka Granroth diskutera de senaste omtumlande händelserna i serien. Helt suveränt, kan varmt rekommendera åt alla traumatiserade fans. Innehåller spoilers!

1 comment:

  1. Såg ut som ni hade det trevligt. Fina bilder! ^_^
    https://finlandsgullet.wordpress.com/

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!