1 Karolinas Kaos: Testar på Bed Head-produkter!

Monday, June 29, 2015

Testar på Bed Head-produkter!

Detta inlägg skrivs i samarbete med hiusverkko.fi som är en helt finsk hemsida med fokus på skönhetsprodukter för oss i Finland! Jag har fått testa på några av Bed Heads produkter från Tigi och ska i detta inlägget recensera dem för er. Jag har tidigare använt en del Bed Head-produkter och tyckt väldigt mycket om dem, så jag blev superglad över att få chansen att testa på några till! 


A F T E R  P A R T Y 

Det här är en stylingkräm som tar bort frissighet och gör håret mjukt och glansigt. Konsistensen är väldigt lätt och gör därför håret varken tungt eller flottigt efter applicering. Krämen doftar helt u n d e r b a r t och har blivit en av mina absoluta favoriter. Sätt i torrt hår efter styling och sen är du redo för fest! Funkar också att dra genom håret dagen efter för att lättare återfå sin frisyr - dessutom försvinner eventuella konstiga lukter från kvällen före. Produkten finns här.


H E A D R U S H

Detta spray doftar, precis som alla andra Bed Head-produkter jag testat, otroligt gott och ger ens hår omedelbar glans. Supersnyggt att spraya på efter att man plattat eller lockat håret! Ett stort plus är att det behövs en så liten mängd för att se skillnad, så spraya bara lite grann - annars kan håret börja se lite flottigt ut. Produkten finns här.



S M O O T H I N G  S T U F F 

Den här produkten sätts som ovan nämnda produkter också i stylat hår och ger håret en snygg finish. Produkten är färgbevarande (för alla hårfärger, trots namnet "dumb blonde") och skyddar håret från UV-strålar. Produkten mjukar upp topparna och tar ner de där babyhårstråna som står åt alla håll efter att man fönat håret. Fungerar perfekt! Produkten finns här.


Jag kan varmt rekommendera hiusverkko: de har ett riktigt fint utbud, de garanterar god kundservice och bjuder dessutom på postkostnaderna. Jag kommer helt säkert att beställa därifrån i framtiden!

8 comments:

  1. Du har så fint hååår! <3

    ReplyDelete
  2. Hur fint hår har inte du då!? <3
    Kul med en produktrecension! Jag var inte bekant med Hiusverkko sedan tidigare, men nu måste jag absolut ta mig en titt på sidan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Men åh tack fina du!!
      Roligt att det gillas! Det tycker jag absolut att du ska göra :)

      Delete
  3. låter verkligen lockande allihop! Mest nytta skulle jag kanske ha av Smoothing Stuff ändå :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. De är helt suveräna allihop! :D Jag har svårt att välja vilken som är min favorit, men jo, Smoothing Stuff är helt amazing!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!