1 Karolinas Kaos: Bästa partymusiken just nu

Sunday, October 4, 2015

Bästa partymusiken just nu

Det finns så mycket bra festmusik just nu! Jag tänkte ta och lista några av mina nuvarande favoriter på min partyplaylist. Alla de här låtarna är inte de helt nyaste, men jag tänkte ändå visa vilka som jag helst vill höra på dansgolvet just nu!

Klicka på bilden för att komma till min playlist.















Jag har väldigt bred musiksmak annars, men när det kommer till fest är det just sån här musik jag gillar bäst. Eller så ska det vara riktigt tung gangsta rap eller typ hiphop från 90-talet. En sån lista finns härVad föredrar ni för musik på fest?

6 comments:

  1. Håller på att ladda ner musik till min mp3 spelare och klickade mig in i precis rätt stund; tack för musiktipsen. Flera av låtarna åker in på mp3-spelaren genast :D // Jenni - http://jennimott.blogg.se

    ReplyDelete
  2. Kolla in: Fetty Wap, Tinashe och Dej Loaf. Mina favvisar just nu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Såg nå sånt på din lista faktiskt, ska kolla in de lite närmare ;)

      Delete
  3. Oftast blir det nog de senaste hitsen, eller så nostalgilåtar. :) Johnny G har jag gått och nynnat på hela helgen.

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!