1 Karolinas Kaos: Det är ju faktiskt vår årsdag

Sunday, October 11, 2015

Det är ju faktiskt vår årsdag

Hej på er! Igår skrev jag och Ronja hemtent från klockan elva på förmiddagen till halv åtta på kvällen. Ja, ni läste rätt. 11:00-19:30!! Vi hade en kort paus när vi åkte från Tritonia då de stängde kl. 15 och for via Siwa och köpte lite mellanmål för att sen fortsätta skrivandet hemma hos Ronja. Vi jobbade alltså aktivt i åtminstone sju timmar sammanlagt! På en lördag! Jag har aldrig någonsin lagt ner så mycket tid på en hemtent förr. Men nu är det gjort och vi håller tummarna för att vi är godkända...

Mitt vackra höstiga Vasa 

Så nu är det äntligen helg en liten stund åtminstone. Jag steg upp ur sängen, utvilad och glad, kaffesugen som bara den... Bara för att upptäcka att kaffet är slut. Alltså!!! Man borde börja bunkra upp så att sånt här inte sker, det är ju katastrof. Hur ska jag orka gå till Siwa bara för att köpa kaffe liksom? Kanske jag skickar Challe... Kör "det är ju faktiskt vår årsdag-kortet". 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!