1 Karolinas Kaos: En lugnare lördag

Saturday, October 3, 2015

En lugnare lördag

Vilken underbart lugn och härlig dag det har varit idag. Ikväll har jag läst en bok, ätit lite godis och bara myst med sambon framför en film. Nu ska vi strax krypa ner med en tv-serie före det blir dags att sova. Precis en sån här dag behövde jag idag. Hoppas att ni också har haft en fin lördag!

Det har blivit lite av en vana att tända ett ljus i lyktan i sovrumsfönstret varje kväll.

Jag blev så sugen på Parrots naturodis när jag läste Felicias blogg idag, så det fick bli den varianten idag. 

Helt klart mitt favoritgodis! Nu ska jag stänga ner datorn för idag, godnatt på er!

2 comments:

  1. Åh ja älskar dom däär majsgrejjerna (vet int va de heter! xD) som du har där i påsen!!! Fick helt abstinens nu hehe !

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!