1 Karolinas Kaos: Kika in imorgon!

Tuesday, October 13, 2015

Kika in imorgon!

Hej hej! Nu har jag precis kommit från skolan och ska bara slänga i mig lite mat före jag måste in till stan en sväng. Ska via Life-butiken, Clas Ohlson och sen kanske Citymarket också... Tjejerna ska till Ollis ikväll och jag är faktiskt lite sugen på att joina, men jag har ju lektion 10:15 imorgon så det känns inte som en jättebra idé. I och för sig har jag inte varit på en Ollistisdag på evigheter och kommer inte att kunna fara på en månad heller p.g.a. praktiken. Sååå... Det tål att funderas på.


Imorgon klockan 09:00 kommer det att dyka upp ett inlägg här som äntligen avslöjar det som jag hållit hemligt i snart en vecka. Så glöm inte att kika in då!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!