1 Karolinas Kaos: När allt rullar på

Monday, October 12, 2015

När allt rullar på

Hej hej och god kväll! Idag har jag varit på en lektion litteraturpedagogik och ett kandidatseminarium. I förra veckan träffade vi våra handledare första gången och idag funderade vi lite kring forskningsplaner och forskningsfrågor. Efteråt bokade jag tid för min första individuella handledning samt när jag ska hålla min presentation av forskningsplan. Så nu känns det som att det börjar bli på riktigt. Bara jag får tummen ur ska jag börja skriva ner mina första ord på avhandlingen, är lite taggad faktiskt!

Efter skolan har jag hållit på och fixat lite inför den där grejen jag snart ska berätta för er om. Ett par klartecken kvar ännu bara så ska ni också få veta vad det är som händer. Jag har fått några gissningar redan, alltid kul att höra vad folk tror hehe... En har gissat rätt medan de andra var helt ute och seglade. Kan någon av er gissa vad det är som är på gång?

Nu ska jag koka en kopp te och krypa ner med en bok. Vi hörs!

1 comment:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!