1 Karolinas Kaos: Nu är det officiellt!

Wednesday, October 14, 2015

Nu är det officiellt!

NY ADRESS: sevendays.fi/karolinaskaos

Nej, jag är inte gravid, vi har inte köpt ett hus, jag ska inte resa jorden runt... Jag ska flytta till Sevendays! Det är ju visserligen nästan lika stora nyheter som alla de andra alternativen! Nå nej, men KUL ska det bli! Från och med nu hittar ni mig alltså här. Glöm inte att lägga till min nya blogg på Bloglovin' så missar ni inte ett enda inlägg.

Det känns både roligt och spännande att byta portal, men framförallt ska det bli skönt med en nystart. Jag hade länge irriterat mig på blogspots layout och att bilderna i bloggen varit så små (jag orkade aldrig ändra det), men nu fick jag alltså massa flugor i en smäll i och med flytten till Sevendays. Tjoho! Så inför det här har jag nu fixat en ny, lite personligare header som verkligen beskriver mig riktigt bra - ett enda kaos.


No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!