1 Karolinas Kaos: Överväldigad!

Friday, October 9, 2015

Överväldigad!

Tusen tack för all respons på gårdagens inlägg, det värmer verkligen! Nästan tusenfemhundra personer läste inlägget bara under gårdagen. Dessutom rullade det in hela 100 likes på Facebook och ungefär lika många kommentarer (om man räknar ihop på facebook-inlägget och bloggen). Det känns överväldigande, men svinroligt förstås! Det tyder på att många är berörda av ämnet och har haft samma tankar som jag, så jag är glad att jag publicerade inlägget. Det är lite pirrigt med åsiktsinlägg eftersom någon alltid blir trampad på tårna, men jag tror det är viktigt att våga lyfta fram debatter, ifrågasätta och diskutera. Och det fortsätter vi med här, visst!

TACK!

4 comments:

  1. Roligt med massa läsare!:D

    ReplyDelete
  2. Så bra att du öppnade upp för den här debatten! Du förtjänar varje litet klick och gilla-markering.

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!